vrouw wil niet scheiden

lotbino

vrouw wil niet scheiden

Berichtdoor lotbino » 06 Aug 2016, 13:48

Al twee jaar leef ik gescheiden van mijn vrouw en 20 jarige verstandelijk beperkte dochter (NLD).
Mijn vrouw blijft er maar vanuit gaan dat ik voor haar blijf zorgen, op dit moment betaal ik ook nog al haar rekeningen en de huur van het appartement waar ze wonen, maar dit is bijna niet meer op te brengen.
Al vele wegen heb ik bewandeld hulp te zoeken om haar aan het verstand te brengen dat ze straks echt voor haar zelf moet zorgen.
Nu heb ik onlangs een huurwoning gekregen die ik wat aan het opknappen ben, was erg oud en viezig allemaal en tot mijn stomme verbazing kwam ik daar laatst om te gaan klussen, staan er ineens allemaal spulletjes van mijn (nog niet ex) vrouw en heeft ze achter mijn rug om sleutels bedongen en de verhuurder gemaild dat we best als twee volwassenen samen konden wonen ondanks de op handen zijnde scheidingen heeft daarvoor akkoord gekregen!
Ik wil dit niet en heb haar dat ook gezegd! Maar ze weigert te vertrekken en is daar nu de boel aan het opknappen!
Hoe krijg ik die vrouw toch aan haar verstand gepeuterd dat ik niet wil dat ze daar komt te wonen?? Dat ik niet meer samen leven wil met haar!!

Terug naar “Onderdak elders”