Moe

Helpt het om er met anderen over te praten
As68

Moe

Berichtdoor As68 » 11 feb 2018, 12:02

Zo moe, al jaren relatie niet goed en je gaat maar door omdat .... ja waarom. Omdat het makkelijker is omdat je de kracht niet heb om alles uit te zoeken en in werking te zetten? Jk eeet dAr hij absoluut niet gaat meewerken en wederom alles aan mij overlaat en ik van die makkelijke antwoorden krijg als jij wil scheiden weet je wat ik heb gezegd! Zulke volwassen gesprekken . Ben zo moe leeg en denk nu moet het, nu moet het echt

Wanhopig

Re: Moe

Berichtdoor Wanhopig » 13 feb 2018, 00:36

Ben ook zo moe... ben al jaren aan het vechten tenminste zo voelt het voor mij en ik kan het niet meer. Voel me ellendig ,jank mijn ogen uit mijn kop en meneer is gewoon lekker de hort op want ja "dat verdient hij namelijk" en ik kan over 5 uurtjes mijn bed uit om te gaan werken....wat ik al zei ... ben ook zo moe mijn gevoel en verstand spreken elkaar tegen.Mijn gevoel zegt"meisje je houdt nog van hem maar hij zal niet veranderen hoe graag je het ook zou willen!! Mijn verstand zegt" hey tis klaar nu ...je heb lang genoeg gevochten ..kom voor je eigen op.. waar zit die ruggengraat van jou!!.. ook ik ga eraan onderdoor... wat moet ik.nou