Is mijn wil de juiste beslissing?

Helpt het om er met anderen over te praten
Beestenboel

Is mijn wil de juiste beslissing?

Berichtdoor Beestenboel » 11 Jan 2018, 15:41

Hallo, na vele forums te hebben gelezen, dacht ik om zelf 1te plaatsen. Ik ben namelijk een 23-jarige jonge mama van 3 fantastische zonen. Vorig jaar ben ik besloten om weg te gaan van de papa van de kinderen. Omwille zijn gokverslaving, verwaarlozing naar zijn gezin toe, geen werk,.., hij deed totaal niets, uitgzondert mij laten werken, vn 5u tt 13u en opnieuw om 17u tot 20u. Daarna moest ik hem nog eten maken, huishouden, kinderen. Terwijl hij niet eens ging werken, en ook oppas zorgde voor de kinderen,.. nog steeds vind ik dit een goeie beslissing die ik destijds heb genomen. Helaas, heb ik ook een verkeerde gemaakt. Op dat moment heb ik mij laten vallen in de armen van een andere man. Hij beloofde mij zoveel... al het beste voor mijn kinderen en mezelf. Ik geef toe, ik was dolverliefd. Maar dat bleef zo niet. Ik was de eerste maanden degene die eraan bleef plakken, hij duwde me steeds wat af. Maar ik gaf niet op, ik zag hem daarvoor veel te graag. ( we zijn onmiddelijk gaan samen wonen). Na 4maand samen zijn, ontdekte ik plots, dat ie nog steeds samen was met zijn ex. Zowel ik als zij wist er al die maanden niets van. Bij mij melde hij zich ziek en ging naar haar toe, en tegen haar zei hij dat hij alles betaalde aan de woning en dat hij thuis moest, en dat we niets meer dan vrienden waren. Uiteindlijk komt alles uit, dus dit was uitgekomen, kwas er kapot van, ben naar huis geweest, toen ik hem betrapte bij haar, mijn kledij als de kleren van de kinderen gaan ophalen, en vertrokken, ik ben die avond bij een vriend gaan zitten, die mij en de kinderen onderdak aan bood, gratis!! Ik heb helaas geweigert omdat mijn partner steeds belde en smste en dreigde hem vn kant te maken. Ik ben naar huis toegekeerd en hem vergeven... samen met zijn ex wilde ik hem terug nemen en hem verlaten, zo had hij mij niet meer noch haar. Helaas was een zoektocht naar een huis lang... zij dacht dat ik het niet meende, en keerde mij de rug toe. Nu dat maakte mij niets uit, ik doe niet door met hun. Helaas is mijn liefde daardoor weg, en komt gewoon niet meer terug. Ondertussen heb ik nog miserie gehad met mijn ex, die mijn vriend beschuldigde van kindermishandling, waardoor ik ze 6weken ben kwijt gespeeld. Ik ben naar de advocaat geweest, en rechtzaak aangestoken om de kinderen bij mij te houden. Helaas ziet dit er niet zo goed uit aangezien die mishandeling nog steeds niet is afgerond. Mijn ex wilt week-week, en ik vrees dat ie dat ook zal krijgen, ben er echt bang voor. Ik zit in depressie, maar mijn vriend kan dit niet verstaan, hij wilt dat ik mijn geluk niet op de kinderen zet, maar op hem. Hij kan maar niet verstaan dat altijd op nr 1 zullen blijvzn. Alsook is hij veel te streng, en vrees ik dat mijn kinderen niet helemaal gelukkig zijn als vroeger, ik zoek al maanden een woning, maar helaas vind ik nooit niets. Ik ga 28u gaan werken, om zelf te zorgen voor de kinderen omdat ik hem niet volledig vertrouw. Ik heb plannen, als ik een eigen stek heb om uren bij te draaien en thuiswerk bij te nemen. Maar ik krijg gewoon geen kans. Alsook weet hij niet dat ik dit doe omdat hij agressief is, en al enkele malen voor slagen en verwonding is moeten voorkomen. Maar nu komt er een bijkomende problemen. Ik ben in prille verwachting ervan, hij weet het helaas ook. En abortus is geen optie, aangezien het ook mijn kind is. Ik zeg veel dat ik plots het huis zal uitzijn, maar hij geloofd het niet, en dreigt dat hij dan mijn leven zal zuur maken, de baby zal afpakken, en zorgen dat mijn ex de kinderen zal krijgen... ik ben ingeschreven voor sociale woning maar na 7maanden heb ik daar nog steeds geen nieuws van. Kan iemand mij aub helpen en vertellen wat ik moet doen?

Terug naar “Ik weet het niet meer”