shock

Helpt het om er met anderen over te praten
topZ

shock

Berichtdoor topZ » 09 Okt 2017, 20:51

Momenteel ben ik in shock. vanavond vertelde mijn vrouw van mij te willen scheiden na 10 jaar samen te zijn. ik zit nu nog in shock dit te schijven.
na de kinderen ging ze steeds verder weg de afgelopen jaren - langzaam maar zeker groeiden we uit elkaar. alles wat we met zijn tweeën hadden is nu kapot en ik weet niet meer hoe ik verder kan - misselijkmakend.

ik ben blij met mijn kinderen - dit zijn mooie jaren geweest - maar ook zware jaren waardoor je dingen uit het oog gaat verliezen.

Ik ben altijd iemand geweest die er voor de ander is - trouw en maybe wat saai ja.....
Maar ik sta wel voor mijn gezin.
en nee dat is niet de spannende man die ze zoekt ....

de verwijten die ik naar mijn hoofd krijg - de schuldige te zijn van haar burn out en ongelukkig zijn . ( denk dat dit meer in haar zelf zit echter ... )
dat als ik er bij ben ze stress heeft en zonder mij samen met de kinderen gelukkig is.
dat ze wel had verwacht dat ik zo zou reageren als ik nu reageerde - stil en wilde weg ... ( kan alleen niet omdat ik totaal verkramp )

het voelt leeg , ik ben niet boos maar bang omdat je niet weet hoe .... verdrietig en machteloos.
Stiekem hopende dat we elkaar weer terug kunnen vinden.

Ik heb immers mijn gebreken en fouten ... maar andersom ook.

puur even van mij afschrijven -

Terug naar “Ik weet het niet meer”