Scheiden maar geen kinderen samen

Komt het na een tijdje weer goed?
Citroentje

Scheiden maar geen kinderen samen

Berichtdoor Citroentje » 30 Jul 2017, 19:16

Dag iedereen,
Ik voel me rot mijn man wilt na vijf jaar samen zijn en twee jaar daarvan getrouwd scheiden. We hebben geen kinderen samen. Ik voel me echt rot we hebben een koophuis en ik ben nu druk op zoek naar een andere woonruimte. Tot die tijd blijf ik zo veel mogelijk op zolder want ik weet me geen houding te geven. Ik schiet steeds in mijn emoties ,boos verdriet naar waanhoop. Ik hou nog van hem en ik weet dat het niet goed ging maar wil er hard aan werken. Hij is niet meer gelukkig en is er klaar mee.

Ik durf het ook nog aan niemand te vertellen :-( Ik schaam me zo dat hij ermee wilt stoppen.

Sanjana

Re: Scheiden maar geen kinderen samen

Berichtdoor Sanjana » 03 Jan 2018, 20:18

Beste Citroentje,

Ik snap hoe je je voelt. Mijn man heeft een maand geleden aangeven ook niet meer gelukkig te zijn en wilt er niet meer aan werken. We zijn al sinds de middelbare school bij elkaar. We hebben afgelopen zomer ons kindje verloren en mijn wereld stortte in. Ik zit nog steeds met een kinderwens maar mijn man wilt gaan scheiden.

Ik heb een tijdje terug mijn ouders, zussen en zwagers over onze situatie ingelicht. Tot mijn verbazing hebben ze me goed opgevangen en hoefde ik me nergens voor te schamen. Ik zie dat jou bericht van juli 2017 is maar hoop dat je rust heb kunnen vinden en je leven hebt opgepakt. Ik hoop dat ook de komende maanden te kunnen doen

Groetjes

Terug naar “Hoeveel moet je verdragen?”